tiistai 18. elokuuta 2009

Eka koulupäivä

Tänään sitten koulu alkoi. Oli aika ärsyttävää. Koulupäivän aluks kävin hakee ABCltä kahvin ja hiimailin auditorioon. Siellä huomasin että jopa mun entinen koululainen oli tullu samaan kouluun. Ei päästy samaan ryhmään, mutta se ei harmittanu kauaa ku pääsin tutustumaan mun ryhmäläisiin. Suurin osa porukasta vaikutti tosi kivalta ja tultiin toimeen saman tien. Luulin että siellä ois vaan nörttejä, mutta oliki tosi kivoja!



Ryhmänohjaajan tunnin jälkeen siirryttiin äikkään, jossa opeteltiin toisten nimiä ja muuta perus settiä. Yhellä tytöllä siellä oli kevari ja olin NIIIIIIIN kateellinen että meinasin lyödä itteäni, mutta sitte päätin että mun silmät on jo valmiiks tarpeeks mustat. Äikän tunnin lopuks se opettaja näytti meille niitä äikän kirjoja ja mä tylsistyin jo siitä. Äikkä on niin tylsää.



Seuraavana mentiin syömään ja matikan tunnille. Se opettaja alko heti kirjottaa jotain muistiinpanoja ihan SIKA paljon.. En kerinny oikeen kirjottaa ku piti tutustua uusiin luokkalaisiin. Lopuks me saatiin vielä LÄKSYJÄ!! EKANA PÄIVÄNÄ! EIKÄ MEILLÄ OO EES VIELÄ KIRJOJA!! No.. en todellakaan osannu tehä niitä ku en ollu tunnilla oikeen asiassa.. no en ois varmaan muutenkaan osannu, koska niitä muistiinpanoja tehtiin liian nopeesti enkä ois ehtiny sisäistää niitä.



No koulupäivä oli aika ärsyttävä ja menin kotiin. En olis jaksanu lähteä salille, mutta isi lähti viemään mua ja treeni meniki TÄYDELLISESTI!



Lopuksi vielä kuva.. tällä kertaa se esittää mun ihania lomatunnelmia lintsillä.
Minä ja Ponyo

1 kommentti:

  1. sulonen kuva :) mullaki alkanu koulu ihan kivasti ja oon tutustunu myös uusiin ihmisiin. Eipä mitään ihmeellistä oo vielä tapahtunu, paitsi et ro (=ryhmänohjaaja) ei oo kiva.

    VastaaPoista