lauantai 22. elokuuta 2009

GOLDEN RAX!! PIZZAPUFFEEET!!

Joo.. sais oikeesti vähän aktivoitua tän blogin kaa. No ei toisaalta oo ollu mitään kirjotettavaa.

Eilen oli taiteiden yö. Se ei ollu niin kivaa ku ois pitäny. Mun oli tarkotus mennä Inarille yöks ja hengata taiteiden yössä niiin kauan. No se meni sitte siihen että meen sinne kaheksalta armottoman tappelun jälkeen (Isin mielestä olis pitäny mennä vasta yheksältä). Mun alkuperänen kotiinlähtöaika ois ollu 00.06 eli vikalla bussilla. No sitte Inarin pitiki lähtee 23.00 enkä mä voi olla kauempaa tietenkään. No edellinen bussi lähti 22.36 ja rakas äitipuoleni Tarja tuli sopivasti samalla bussilla.

No jokatapauksessa.. klo 20.00 pääsin Stadiin. Tapasin Inarin ja Mimosan. Raivosin (kotiintuloajan takia) tunnin ja ryntäilin ympäri kaupunkia. Klo 21.00 löydettiin ittemme Ruotsalaisen teatteirn kulmilta seuraamasta alkavaa kulkuetta jättiläismäisten kalanmuotosten ilmapallojen perässä. No melkeen niistä näkiki jotain, eikä ees mahuttu Senaatintorille, johon se kulkue huipentu, joten häivyttiin mieluummin jonottamaan Mäkkiin. Sen jälkeen saatiinki mennä suoraan Steissille oottamaan bussia.

Juuri ratkaisevalla hetkellä ku oli vartti bussin tuloon, Meeri, Aino ja Anni tupsahti rupattelemaan, mutta juuri kun kaikki hauska oli alkamassa, mun piti lähteä. Aamulla isi vielä kysy että "Jaa sä tulit sittenki Tarjan kaa samalla bussilla?" NO ITE SOITIT 4 KERTAA ETTÄ MEE SILLÄ!!

Tänään mentiin entisten luokkalaisten Ninnin, Meerin, Essin, Rozan ja Sonjan kanssa Raxiin syömään. Sikailtiin vähän (tai no mä lähinnä sikailin) ja hauskaa oli!
Minä ja Inari viimevuonna Taiteiden yössä

Adjöö!

2 kommenttia:

  1. oisin halun mennä taiteiden yöhön, koska en oo siel ikinä ollu, mutta ehkä joskus :) mielenkiintoinen blogi!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Suosittelen päih.. taiteiden yötä :D Ei siellä varsinaisesti mitään jännää oo mutta kiva hengailla ja joskus tulee jotain siistiä vastaan.

    VastaaPoista