sunnuntai 16. elokuuta 2009

No hei

Hei lukijani. En sitte koonnukkaan itteäni öö.. no muutama päivä sitte. Yritin tehä jotain kuvapostausta, mutta siitä puuttu muutama kesäkuva niin en voinukkaan vielä tehä sitä. Mutta sitte ku saan ne loput kuvat niin teen kesäkuvakoosteen. jeejee!!11


Kovin on tylsää mennä takasin remontin keskelle :/ Mun huonekki vielä revitään seinät ja lattia irti ja laitetaan uudestaan :( Inhottavaa ja joudun irrottaa kaikki julisteetki seinistä. Toivottavasti sitä samaa seinien väriä löytyy mitä mulla oliki ku se on niin kiva väri.


Ärsyttävää myös ettei mulla oo RAHAAAAA!! Enkä viitti pyytää oikeen isiltä ku sillä menee kaikki rahat remonttiin ja se karjuu joka kerta ku koitan kysyä siltä rahaa.. Toivottavasti mulla riittäis rahat Jyväskylän reissuun. (Michael Jackson Dance Tribute ja yökyläily jonku kaverin luona) no onneks sain töistä mania vähäsen, se auttaa.


Tänään leikkasin hiuksia, ei mitään uutta eikä hienoa. Värjättiin myös Marian kans vähän vaaleita raitoja, joista tuli niiiiiiin mahtavia, eli ei näkyny kummallakaan mitään. Myös sain hieman uusia (siis mulle uusia) hienoja vaatteita Sannilta jaaaa.. no eikai sen erikoisempaa.


Edelleen ärsyttää mennä kouluun. Huomenna vika lomapäivä (WOOT?!?!) ja Inarin kanssa perinteinen kaupunkiretki. No pakko myöntää että vähän jännittää.


Heitetään tähän loppuun vielä kuvaa Lohtajalaisesta uimarannasta. Kesä -08

2 kommenttia:

  1. HEEEI! Teillä on siis remppa meneillään :o onks hometta vai minkä takia? Ja mikä toi michael jackson dance tribute on? wauwauwau! Nähtiin tv.stä eilen The jacksons -leff. Oli aika hyvä! Toinen osa tulee varmaankin taas ens lauantaina, pitää muistaa katsoa ;-)

    VastaaPoista
  2. Joo hometta.. MJ Dance Tribute.. linkitän siitä videon jonain päivänä merkintään. :) Mä en kattonu Jacksonsia, mutta katon ehkä joskus :)

    VastaaPoista