sunnuntai 7. marraskuuta 2010

Viikonlopun kuulumisia

Olin äidin luona taas viikonloppuna ja oli varsin mukavaa (tapasin myös jälleen blogini ainoan lukijan, Jennin). En ehtinyt kirjoittaa blogiin, vaikka tapahtuikin paljon jännittäviä asioita. Olin nimittäin kiireinen kirjoittaessani juttua koulun lehteen (loppuajan pelasin Simssiä). Jos juttu pääsee lehteen (se ei ole liian ylistävä), linkitän sen tänne, jos ei pääse, saatte lukea sen yksinoikeudella täältä.

Perjantaina siis olin koulun konsertissa, joka ei ollut paras näkemäni konsertti. Koulun jälkeen kävin ajelemassa (mäkissä) Tinin ja Laten kanssa. Se oli mukavaa paitsi siksi, että olin Tinin kyydissä ekaa kertaa, myös siksi, että emme olleet nähneet Latea pitkiin aikoihin (koska se luuseri vaihtoi koulua!!)!

Junamatkasta ei olekaan paljon kertomista: olin leikkivaunussa, joten nukkuminen jäi yritykseksi. Muut viikonlopun tapahtumat:

Katsoin Forrest Gumpin (5 tähteä, ihan jarjettömän hyvä elokuva!! Hauska ja koskettava. Kerrankin hyväkuntoinen kirjaston dvd!!)

Katsoin jonkun "jännittävän ja pelottavan" kauhuelokuvan.

ÄITI LUPASI LÄHTEÄ BON JOVIIN JA MAKSAA MEIDÄT MOLEMMAT!!!!!!!!!

Huomenna toivottavasti saan hyvät liput Bon Joviin. Odotellessanne uutisia siitä, voitte katsoa vaikka tätä kuvaa:

Malli: Julia, Kuvaaja: Viivi
Päivän ja samalla koko viikonlopun biisi on Nirvanaa, koska luen Kurt Cobain -kirjaa, joka vaikuttaa hyvältä.

2 kommenttia:

  1. Hyvinhän sulla on alkanut viikonloppu ;)
    Saman kauhuelokuvan satuin myös näkemään!

    VastaaPoista
  2. Kyllä meni ihan kivasti! :p Oli kyllä aika hyvä elokuva, harmi etten muista nimeä ;D

    VastaaPoista