perjantai 12. joulukuuta 2008

Jumalten juoma.

Tänään olin tutustumassa Tikkurilan IB-lukioon. Ja olen edelleen sitä mieltä että laitan sen ykkösenä yhteishakuun. EIKÄ SIELLÄ TARVII LUKEA RUOTSIA!!! HAHAHA!!!

Tutustuminen lähtikin melko tärisevissä tunnelmissa , koska satuin juomaan 3 kuppia aamukahvia.. Joillekkin se on sopivasti, mulle vähän liikaa.



Aamukahvihan on pakko juoda; muuten ei pääse ylös. Kahvi menee aina muitten aamukiireiden ohi. Mieluummin juon kahvin ku pesen hampaat. No.. Kyllä yleensä kerkeen harjata hampaatki, ei huolta!

Jotkut laittaa kahviin maitoa, jotkut sokeria, kermaa tai vaikka aamulehden. Mä juon kahvin mustana, mutta laitan tilkan kylmää vettä ettei suu pala. Ne jotka laittaa sokeria, ei oikeesti ees tykkää kahvista. Varsinkin eräät tuntemani henkilöt, jotka pistää puol kuppia sokeria, puol kuppia maitoa ja vähän kahvia.

Jos kahvia ei jostain syystä ole saatavilla, tai on liian kuuma kahvinjuonnille (vaikka kahvi on hyvää kylmänäki! Varsinki Frezza Moccha!), on energiajuoma hyvä, joskin kallis, vaihtoehto. Viime kesänä riparilla juotiin aika hyviä energiajuomia.. Join niitä yhtenä päivänä 4, mikä oli liikaa.


Jotkut on kofeiinille yliherkkiä.. Hyvänä esimerkkinä minä. Tärisen jo muutenki niin sitte jos juon 8 kuppia kahvia tai 4 energiajuomaa.. :S

Koulussaki opettajat aina valittaa jos oppilaat nukkuu tunnilla. Tähän ratkaisuksi kahviautomaatti joka luokkaan! Ei varmasti nukuta enää!

Anteeksi huono merkintä. Tikusta asiaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti