torstai 4. joulukuuta 2008

WÄLKOMMEN!!

Aloitin nyt tämän blogin. Olen kuvataidetunnilla. En siis kuvaamataidon vaan kuvataiteen. Kuvisopettaja valisti minua tässä kovin tärkeässä asiassa. Kuvaamataito on vanhentunut termi, joka on poistunut käytöstä jo vuonna 1999.

Koska oon kuvistunnilla, voin nyt julkaista uusimmat teokseni Kuvankäsittelyn alalta.



Ensimmäisenä esittelyssä Siwan seinään tekemäni seinämaalaus.. En kyllä tiedä oliko se oikeen laillista, mutta kukaan ei tiedä että se olin minä.

No en kyllä jaksa julkasta mitään muuta. Melko tylsä tää mun blogi. Mutta kyllä se siitä!! Kaikkien jolle annan tän blogin linkin, on pakko lukea tätä tai leikkaan pään irti. En siis oman pään, vaan sen joka ei lue.

Sitte ku pääsen kotiin niin meen ottamaan kuvia kaikista mun vaatteista niinku Hely ja pistän ne tänne. NÄKEMISIIN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti