lauantai 14. elokuuta 2010

Olen palannut tauolta! (Jälleen kerran)

On aina niin ärsyttävää alkaa kirjoittelemaan tänne sadan vuoden hiljaisuuden jälkeen..

Jokatapauksessa..

Kesä on ollut paras tähänastisista! Olen ollut ihanissa töissä ravintola Lost&Foundissa ja nähnyt niin paljon bändejä ja viettänyt aikaa ihanien ihmisten kanssa =) Tosin joitakin olisin toivonut näkeväni enemmän..

Koulu on taas alkamassa, mikä on ärsyttävää. Harkitsin vakavissani välivuoden pitämistä, mutta olen kai kuitenkin menossa lukioon -.-'

Ennenkuin aloitan arkiset merkinnät, tahtoisin listata mitä olen tehnyt, ja missä olen ollut kesällä! Kuvia en ole kameran puutteesta johtuen ottanut, mutta tuskin niitä kukaan haluaisi nähdäkään!

KESÄ 2010

Olen ollut festareilla:
-Helsinki Live
-Provinssi (talkootyöläisenä)
-Sonisphere

Olen ollut matkoilla:
-Jyväskylä
-Lohtaja
-Somero
-Seinäjoki
-Pori

Olen myös saanut uusia ystäviä ja tavannut vanhoja, löytänyt huuto.netin ilot, ostanut uuden kännykän, saanut kissan, ollut töissä ja syöksyvirtauksessa.

Edessä on vielä kahdet festarit: Ankka ja Jyväskylärock (talkootyöt).

Tässä on pieni kissani Kupla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti