torstai 23. syyskuuta 2010

Persikka puolikkaita rypälemehussa

Nappasin otsikon äsken syömästäni Eldorado -säilykkeestä. Oli hyvää.

Tänään on ollut melko mukava päivä! Olimme kuviksen ryhmän kanssa tutustumassa STT Lehtikuvaan. Se oli kai ihan mielenkiintoista. Sitten kävin kirjakaupassa (Kirjatori), josta tarttui matkaani melkein koko mahtava Surkeiden sattumusten sarja -kirjasarja! :o Vain 16 euroa yhteensä!! Nyt tarvitsen enää osat 1, 5, 11, 12 ja 13. Kahta viimeisintä huusin jo huuto.netissä.

Olin tänään kerrankin yksin kotona. Tai olihan Kupla seurana. Saan aina paljon aikaan kun olen yksin kotona. Siivousta, ruuanlaittoa, läksyjä jne. Luulen etten tee niitä muuten kuin yksin, koska en halua että kukaan alkaa olettaa että olen ottanut jotenkin velvollisuudekseni ruuanlaiton tai siivouksen. Teen niitä vain kun huvittaa, eikä ikinä huvita jos on pakko (eli jos joku käskee huomattavalla äänenvoimakkuudella tai jankuttaa) :(

Olen katsellut sähköpianoa. Löytyyhän huoneeni nurkasta kitara, mutta sitä mulla ei ole innostusta soittaa :( Sen sijaan syntikkaa olen jo kauan himoinnut. Nyt aion luultavasti ostaa erään tori.fistä löytämäni 40 euroa maksavan, josta tosin on yksi kosketin rikki. TAI Henrin (rakas poikaystäväni) kotona lojuu myös yksi jonka voisin ehkä ostaa.. :o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti